Niemedyczne forum zdrowia
16-04-2024, 13:55 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Wesprzyj Fundację Biosłone --> kliknij
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wynik morfologii prosze o informacje  (Przeczytany 4426 razy)
Martin82
« : 19-04-2010, 12:00 »

Witajcie.
Około miesiąca temu zrobiłem sobie badanie krwi, wyniki były dziwne. Lekarz pierwszego kontaktu powiedział, że to musi być jakiś błąd i żeby ponowić badanie za kilka tygodni. Po prawie miesiącu zrobiłem i wynik jest jeszcze gorszy od poprzedniego, załączam obrazek:



Nie znam się za bardzo na tym. Czy ktoś może powiedzieć, czy mam się martwić?
MO stosuję od 1 stycznie regularnie (3 miesiące) i teraz miałem 20 dni przerwy od początku kwietnia z różnych przyczyn.Ogólnie czuję się bardzo dobrze. Jakiś miesiąc temu strasznie mi włosy wypadały. Rano, jak się budziłem, to na poduszce zostawało pół głowy, nie mówiąc już co było w wannie po kąpieli. Teraz jakby się uspokoiło, ale ilość włosów jaką straciłem to szkoda mówić. Mam 27 lat i trochę się przestraszyłem.

Czy to są toksyny we krwi? Stąd takie wyniki?
« Ostatnia zmiana: 19-04-2010, 13:54 wysłane przez Szpilka » Zapisane
Emisia
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 50
MO: 01-12-2006
Skąd: Italia
Wiadomości: 612

« Odpowiedz #1 : 19-04-2010, 16:03 »

Cytat
Ogólnie czuję się bardzo dobrze.
Wiec po co te badania?
Cytat
Jakiś miesiąc temu strasznie mi włosy wypadały.
U mnie trwalo to wiele miesiecy, ale poszukaj watku o tym. Jest to zjawisko zupelnie normalne.
Zapisane
Martin82
« Odpowiedz #2 : 19-04-2010, 16:06 »

No tak wiem że to trwa jakiś czas tylko zastanawiam się czy przy takich wynikach jakieś organy mi się nie uszkodzą lub coś w tym stylu dlatego pytam.
Zapisane
Grazyna
« Odpowiedz #3 : 19-04-2010, 22:15 »