Niemedyczne forum zdrowia
16-04-2024, 22:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Wesprzyj Fundację Biosłone --> kliknij
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Suchy kaszel,ból w klatce piersiowej i plecach.  (Przeczytany 10453 razy)
PL_man
Częsty gość
**


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 33
MO: 7.11.2011 z przerwami
Skąd: Kraków/okolice
Wiadomości: 95

« : 28-12-2011, 14:00 »

Witam. Chciałbym się was poradzić, ponieważ dopiero zaczynam własną drogę do zdrowia i sam nie mam na tyle doświadczenia by w każdej sytuacji się odnaleźć. Otóż sprawa wygląda tak: Około miesiąca temu problem z pęcherzem a potem zapalenie najądrza. Leżałem długo w domu i przyjmowałem antybiotyk niestety. Konsultowałem się z Zibim, MO odstawione, KB i ZOO stosuję cały czas. Od nowego roku miałem wrócić do MO a potem na 1 etap DP. W domu leżałem prawie 3 tyg. W weekend przed świętami byłem w szkole, a w poniedziałek czułem się na tyle dobrze, że pospacerowałem, byłem na mieście, na zakupach itp. Niestety od następnego dnia męczy mnie suchy kaszel. Do kaszlu doszły bóle w plecach, odczuwam jak bym miał odbite oba płuca. Od 2 dni bóle są nad sercem w klatce piersiowej. Taki ból już pojawił się gdy leżałem z tym nieszczęsnym zapaleniem najądrza. Do tego przytyka mi się nos, ale nie mogę go wydmuchać. Nawilżam powietrze prawoślazem, wietrzę pokój, stosuję macerat z prawoślazu oraz kisielek z siemienia lnianego. Do tego masaże z dodatkiem olejku pichtowego i oklepywanie. Zastanawiam się czy postawić bańki. Mimo tych starań kaszel nie zmienił się w mokry. Raz tylko odplułem gęstą żółtą ropę nic ponad to. Leżałem i starałem się wypocić, stosowałem okłady z soli oraz gorące herbaty z miodem. Boję się, że przesadziłem z leżeniem plackiem przy zapaleniu najądrza i złapałem płuca. Dlatego nie leżę w łóż