Niemedyczne forum zdrowia
14-12-2017, 21:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Ramówka Radiabiosłone --> kliknij
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zaburzenia snu  (Przeczytany 1127 razy)
Charles_Bukowski
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
MO: 01.01.2017
Wiadomości: 9

« : 18-11-2017, 10:17 »

Jedno pytanie mnie frapuje, na które nie znalazłem odpowiedzi - jak to jest z działaniem mikstury przy zaburzeniach snu (np. ktoś się idzie spać o jedenastej, budzi się koło czwartej, usypia o szóstej i wstaje o siódmej) - czy w takiej sytuacji rano jelita również są w idealnym stanie na czyszczenie?

No i druga rzecz przy okazji, być może szanowni forumowicze znają jakieś sposoby, które mogą pomóc w takiej sytuacji. Problem zdaje się nawracać, jak mu się tylko podoba i pewnie przyczyna jest głębsza. Próbowałem spacerów przed snem, nie jadam o późnych porach, piję ostatnio melisę z citroseptem (to tak na marginesie). Próbowałem również tabletek ziołowych - brak wyraźnego działania.
Pomaga alkohol albo trittico, ale nie mam chęci używać regularnie żadnego z nich.
« Ostatnia zmiana: 20-11-2017, 09:27 wysłane przez ArtComp » Zapisane
Robert17
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 23
MO: od około 20.10.2017 kuracja sokiem z czarnej rzepy 2x dziennie
Wiedza:
Skąd: Warszawa
Wiadomości: 94

« Odpowiedz #1 : 18-11-2017, 10:54 »

Jeśli w czasie przerwy od snu nic nie jesz lub pijesz tylko wodę, to są.
« Ostatnia zmiana: 19-11-2017, 01:35 wysłane przez Kamil » Zapisane
Charles_Bukowski
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
MO: 01.01.2017
Wiadomości: 9

« Odpowiedz #2 : 18-11-2017, 19:56 »

Nic nie jem ani nie piję - leżę i próbuję zasnąć.
Dzięki.
« Ostatnia zmiana: 20-11-2017, 09:27 wysłane przez ArtComp » Zapisane
Melinda
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 70
MO: 16.11.2008 zakończyłam 12.2012
Skąd: Pomorze
Wiadomości: 384

« Odpowiedz #3 : 20-11-2017, 21:50 »

Czytam książki jak mnie znuży, zasypiam. Nawet jak zbudzę się wcześnie i mam 'duże oczy', to biorę książkę i czytam i... zasypiam.
Może zwyczajnie nie potrzeba Ci tyle snu?
A co to jest trittico?
« Ostatnia zmiana: 21-11-2017, 14:04 wysłane przez ArtComp » Zapisane

Przyjmuj z godnością co ci lata doradzają, z wdziękiem wyrzekając się przymiotów młodości.
Yuppie
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 32
MO: 15.04.2016
Skąd: Mazowieckie
Wiadomości: 159

« Odpowiedz #4 : 21-11-2017, 17:43 »

"Trittico CR (trazodon) - lek przeciwdepresyjny, przeciwlękowy, poprawia nastrój, przywraca fizjologiczny rytm snu. Wskazania: Stany depresyjne różnego pochodzenia, w tym depresja przebiegająca z niepokojem."
Potrafi pomóc, jestem tego przykładem.
« Ostatnia zmiana: 22-11-2017, 12:05 wysłane przez ArtComp » Zapisane
Melinda
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 70
MO: 16.11.2008 zakończyłam 12.2012
Skąd: Pomorze
Wiadomości: 384

« Odpowiedz #5 : 21-11-2017, 22:06 »

Charles, jeżeli chcesz więcej uwag, napisz ile masz lat oraz gdzie mieszkasz. Imię wskazuje, że może nie w Polsce. Wiele czynników wpływa na kiepski sen.
Zapisane

Przyjmuj z godnością co ci lata doradzają, z wdziękiem wyrzekając się przymiotów młodości.
Gosia
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 53
MO: 12.02.2011
Skąd: Mazowsze
Wiadomości: 114

« Odpowiedz #6 : 28-11-2017, 17:15 »

 Wiele czynników wpływa na kiepski sen.
 U mnie na przykład przyczyną bezsenności były braki magnezu. Już po kilku dniach od rozpoczęcia brania Slow-Magu sen się poprawił.
Zapisane
Charles_Bukowski
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
MO: 01.01.2017
Wiadomości: 9

« Odpowiedz #7 : 05-12-2017, 20:11 »

Charles Bukowski to nick po takim pisarzu msn-wink. Mieszkam w naszym pięknym kraju (dokładnie we Wrocławiu), więc tym bardziej powodów do bezsenności jest całkiem sporo.

Co do trittico, to o ile na krótko pomaga, to ciężko chyba później odstawić, więc należy uważać (najlepiej unikać).

Zrobiłem sobie (raz) kurację slow-magiem, na sen niestety nie bardzo wpłynął.
Prawda, że wiele czynników wpływa na taki stan rzeczy, dlatego wątek taki poboczny - głównie miałem na myśli jakieś w miarę bezpieczne, doraźne sposoby, które zwykle działają, żeby wyjść z takiego błędnego koła, gdzie człowieka stresuje brak snu, a potem nie śpi z powodu stresu, itd...
« Ostatnia zmiana: 05-12-2017, 21:57 wysłane przez Gloria » Zapisane
Shadow
*


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 27
MO: 23.02.2015
Wiedza:
Skąd: Wrocław/Radomsko
Wiadomości: 457

« Odpowiedz #8 : 06-12-2017, 12:47 »

Jest pewien sposób, jeśli dobrze pamiętam, była to melatonina z apteki stosowana przez miesiąc regularnie. Mistrz polecił to mojej mamie na regularne problemy ze snem. Ale aby potwierdzić dokładnie, warto zadzwonić do Mistrza i dopytać lub poczekaj do weekendu.
Zapisane
Charles_Bukowski
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
MO: 01.01.2017
Wiadomości: 9

« Odpowiedz #9 : 06-12-2017, 21:11 »

O melatoninie też słyszałem, ale nastraszyli mnie też gdzieś w internecie, że taka suplementacja też może rozregulować naturalną produkcję melatoniny, a że nie mam odpowiedniej wiedzy w temacie, to olałem temat.
Zapisane
Shadow
*


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 27
MO: 23.02.2015
Wiedza:
Skąd: Wrocław/Radomsko
Wiadomości: 457

« Odpowiedz #10 : 07-12-2017, 10:43 »

Myślę, że miesiąc możesz spróbować, potem przerwij i zobacz, czy coś pomogło. Oczywiście staraj się wykluczyć czynniki stresujące smile
Zapisane
Luciano
*


Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 28
MO: Listopad 2013
Wiedza:
Wiadomości: 607

« Odpowiedz #11 : 07-12-2017, 11:20 »

Kiedyś czytałem o prawniku, bodajże z Nowego Jorku, który nie umiał spać. No i gość zamiast spać w nocy to zgłębiał wiedzę prawniczą i szybko stał się najlepszym prawnikiem w USA, na czym zrobił niemały majątek. Także zawsze można znaleźć jakieś plusy w zaistniałej sytuacji.

Ja z kolei mam tak, że jak wypiję alkohol to na drugi dzień wstaję parę godzin wcześniej niż wstałbym normalnie i za cholerę nie mogę dalej zasnąć. Za to organizm upomina się o sen w ciągu dnia. Inna sprawa to papierosy. Zawsze próbując je odstawić nie spałem pierwszej nocy, bo w najlepszym wypadku mogłem liczyć na jakieś chore majaki. Kolejna sprawa to kawa. Jak nie piję to usypiam wieczorem jak niemowlę, ale im większa ilość kawy tym gorzej ze snem.
Zapisane
Yuppie
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 32
MO: 15.04.2016
Skąd: Mazowieckie
Wiadomości: 159

« Odpowiedz #12 : 07-12-2017, 20:01 »

A może pomocne okażą się te rady.

Spróbuj wypracować sobie tzw. "rytuał senny", który pozwoli Ci się wyciszyć. Np. około godziny przed snem dobrze wywietrz pokój, włącz spokojną muzykę, zapal świecę (może być również wybrany olejek zapachowy), weź rozluźniającą kąpiel itp. Odsuń na bok wszelkie zakłócenia i bieżące sprawy. Polecam również zastosowanie mentalnego schronu (więcej znajdziesz w artykule http://portal.bioslone.pl/Praktyczne_zastosowanie_magii).
Zapisane
Piotr
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
MO: nie stosuję
Wiedza:
Wiadomości: 965

« Odpowiedz #13 : 07-12-2017, 21:32 »

... ktoś się idzie spać o jedenastej, budzi się koło czwartej, usypia o szóstej ...
No i druga rzecz przy okazji, być może szanowni forumowicze znają jakieś sposoby, które mogą pomóc w takiej sytuacji. Problem zdaje się nawracać, jak mu się tylko podoba i pewnie przyczyna jest głębsza.

Godzina czwarta w nocy, to problemem jest zapewne wątroba lub pęcherzyk żółciowy. Czy jesz systematycznie ostropest? Musisz szukać w tym kierunku.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Design by jpacs29 | Mapa strony
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!