Niemedyczne forum zdrowia
20-04-2024, 12:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Wesprzyj Fundację Biosłone --> kliknij
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wysokie ciśnienie  (Przeczytany 20568 razy)
Barbara 60
« : 24-04-2009, 21:23 »

Jestem również początkująca i podobnie jak Kaprys zgłaszam się do tego Bloku. Z moją rodziną jesteśmy po oleju kukurydzianym i podejmuję  próbę włączenia citrodepstu ponieważ uważam, że musimu moćniej się  oczyścić. Trudno jest mi wprowadzić  dietę szczególnie dla mojego męża, z uwagi na bardzo złe nawyki żywieniowe ( długotrwały okres pracy za granicą, niewłaściwe połączenia pokarmów itp.), wysokie nadciśnienie, nadwaga. Proszę o pomoc w rozwązaniu problemu
Barbara 60
Zapisane
Grazyna
« Odpowiedz #1 : 24-04-2009, 22:50 »

MO piję razem z mężem i synem od października 2008 roku i włączam stopniowo koktajle błonnikowe. Jeśli chodzi o reakcje, to pojawiają się u mnie i u syna okresowe grypy, ale przechorowujemy je bez leków. Najtrudniej jest z mężem. Ma wysokie ciśnienie, przyjmuje  leki, dużą nadwagę i to jest najpoważnieszy problem , z którym nie możemy się uporać. Ostatnio u mnie pojawiły się obrzęki stawów kolanowych i kostkach nóg. Nie wiem czy jest to objaw oczyszczania, czy jakiejś choroby. Liczę na mądre rady forumowiczów i wsparcie w walce z  nadwagą męża.
Jeszcze raz pozdrawiam.
Prosimy o staranne pisanie.
Co do ciśnienia, poczytaj i zastosuj http://bioslone.pl/forum2/index.php?topic=6216.msg62099#msg62099
cały watek http://bioslone.pl/forum2/index.php?topic=6165.0