Niemedyczne forum zdrowia

TEMATY NIEZWIĄZANE Z NURTEM BIOSŁONE => Hyde Park => Wątek zaczęty przez: Luki27 26-09-2012, 12:42



Tytuł: Dbanie o relacje z klientem..
Wiadomość wysłana przez: Luki27 26-09-2012, 12:42
Ponieważ od kilku dni utrzymuje mi się infekcja górnych dróg oddechowych poszedłem do lekarza po zwolnienie lekarskie.
Lekarz mnie zbadał, stwierdził, że osłuchowo nic nie ma, ale na wszelki wypadek przepisze mi antybiotyk. Zalecił mi również zrobienie prześwietlenia płuc.
To się nazywa dbanie o relacje z klientem - trochę antybiotyczku, trochę promieniowania a na pewno do nas wrócisz ;)

Recepta i skierowanie już w koszu ;-)


Tytuł: Odp: Dbanie o relacje z klientem..
Wiadomość wysłana przez: Marooned 26-09-2012, 13:59
A zwolnienie przynajmniej wydębiłes?


Tytuł: Odp: Dbanie o relacje z klientem..
Wiadomość wysłana przez: Luki27 26-09-2012, 14:01
A zwolnienie przynajmniej wydębiłes?

Nawet nie musiałem prosić. Lekarz zaproponował zwolnienie tuż po tym jak zapisał antybiotyk. Czyżby wiedział, jakie przynosi skutki i osłabienie..?


Tytuł: Odp: Dbanie o relacje z klientem..
Wiadomość wysłana przez: Savage7 26-09-2012, 14:12
Za zwolnienie to akurat powinieneś mu być wdzięczny. Tu nie ma co kozaczyć tylko faktycznie trzeba się wygrzać.


Tytuł: Odp: Dbanie o relacje z klientem..
Wiadomość wysłana przez: Asia61 26-09-2012, 18:10
Mylicie się. Ten antybiotyk to po to, abyś wrócił, ale nie za szybko. :) Zbyt częste wizyty w upaństwowionej służbie chorób to finansowa strata.