Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 29-05-2007, 08:43 Pojawił się uaktualniony Regulamin (http://mikstura.kei.pl/forum/index.php?action=rules) :ok: (na górze strony). Obowiązuje nas wszystkich więc proszę się z nim zapoznać i rzecz jasna przestrzegać. Treść regulaminu może zostać z czasem zmodyfikowana i poszerzona o kolejne punkty. O zmianach poinformuję w tym temacie.
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 22-10-2007, 12:33 Zmieniono treść pkt. 8 regulaminu oraz dodano pkt. 9 w "Informacjach ogólnych".
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 29-10-2007, 21:25 W "Informacjach ogólnych" dodano pkt. 5 dotyczący avatarów.
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 07-12-2007, 08:52 W "Informacjach ogólnych" dodano pkt. 11 dotyczący kont na forum.
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 07-12-2007, 08:55 Uaktualniono pkt. 1 w "Informacjach ogólnych".
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 13-03-2008, 08:33 Uaktualniono pkt. 3 w "Netykiecie". Punkt ten wywoływał najwięcej zamieszania. Myślę, że teraz jest jaśniej i wyraźniej :)
Tytuł: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 22-05-2008, 19:49 W "Informacjach ogólnych" wprowadzono nowy pkt. 5 dotyczący uzupełnienia danych w profilu użytkownika.
Tytuł: Odp: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 30-10-2008, 18:39 W "Informacjach ogólnych" dodano pkt. 13 dotyczący kryteriów usuwania użytkowników.
Tytuł: Odp: REGULAMIN FORUM Wiadomość wysłana przez: Pablo 04-12-2009, 14:07 W ostatnim czasie wprowadzono kilka zmian oraz nowych zapisów w "Informacjach ogólnych":
dodano punkty 9 i 10, dotyczące pisania postów, dodano punkt 14, wprowadzający ograniczenie ilości zarejestrowanych użytkowników, zmieniono punkty 16 i 17, dotyczące usuwania nieaktywnych użytkowników, dodano punkt 18, dotyczący usuwania nieaktywnych użytkowników. |