Niemedyczne forum zdrowia
17-09-2019, 19:00 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Radiobiosłone --> www.radiobioslone.pl
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: MO winą obfitego okresu  (Przeczytany 5465 razy)
kwiatuszek1111
« : 06-11-2007, 22:19 »

Witam!!! Przede wszystkim Was drogie Panie, gdyż to do Was kieruję swoje zapytanie. Otóż od niedawna zaczęłam pić MO, w celu oczyszczenia się z zbędnych toksyn, jakie obległy mój organizm. Zresztą chyba każdemu pijącemu ta miksturę na tym zależy. Do czego zmierzam?? Sam tytuł tematu, który zapodałam już poddaje pewne skojarzenia. Jednakże rozwinę go. Zacznę od tego, że od kiedy ponownie zaczęłam pić MO dostałam okres (miesiączkę) bardzo obfity, coś w rodzaju krwotoku. Przeraziłam się. Myślę, że za tym stoi mikstura. Czy jakakolwiek z Pań miała podobną dolegliwość??? Zauważyły Panie takie coś u siebie podczas okresu??? Pilnie proszę o odpisanie, gdyż nie wiem co robić w takiej sytuacji. Pozdrawiam
Zapisane
Grażyna
« Odpowiedz #1 : 07-11-2007, 01:25 »

Cytat
Wysłany: Wczoraj 21:26   Czy MO jest winowajcą "dziwnego", niecodziennego o      
Witam doktorze!!!! Mam do Pana pytanie. Jak z pewnością Pan podejrzewa jest ono związane z piciem MO . Otóż od niedawna zaczęłam ją pić, w celu oczyszczenia się z zbędnych toksyn, jakie obległy mój organizm. Zresztą chyba każdemu pijącemu ta miksturę na tym zależy. Do czego zmierzam?? Sam tytuł tematu, który zapodałam już poddaje pewne skojarzenia. Jednakże rozwinę go. Zacznę od tego, że od kiedy ponownie zaczęłam pić MO dostałam okres (miesiączkę) bardzo obfity, coś w rodzaju krwotoku. Przeraziłam się. Myślę, że za tym stoi mikstura. Co mam robić w takiej sytuacji?? Zrozpaczona i przerażona błagam o pomoc!!!! Proszę odpisać. Za niezbędną pomoc z góry dziękuję

Cytat
Wysłany: Wczoraj 21:24   Obfity okres spowodowany piciem MO      
Witam MISTRZU!!!! Mam do Pana pytanie. Jak z pewnością Pan podejrzewa jest ono związane z piciem MO . Otóż od niedawna zaczęłam ją pić, w celu oczyszczenia się z zbędnych toksyn, jakie obległy mój organizm. Zresztą chyba każdemu pijącemu ta miksturę na tym zależy. Do czego zmierzam?? Sam tytuł tematu, który zapodałam już poddaje pewne skojarzenia. Jednakże rozwinę go. Zacznę od tego, że od kiedy ponownie zaczęłam pić MO dostałam okres (miesiączkę) bardzo obfity, coś w rodzaju krwotoku. Przeraziłam się. Myślę, że za tym stoi mikstura. Co mam robić w takiej sytuacji?? Zrozpaczona i przerażona błagam o pomoc!!!! Proszę odpisać. Za niezbędną pomoc z góry dziękuję



Nie ma w tym nic niecodziennego, ani specjalnie dziwnego. Takie epizody zdarzają się w życiu każdej kobiety nie raz i z różnych powodów. Gdyby się często powtarzały, mogłoby to doprowadzić do niedoborów np. żelaza. Jeżeli przyczyną jest podnoszenie odporności pod wpływem mikstury (picie MO) prawdopodobnie wystarczy na 2-3 dni przerwać, ewentualnie zmniejszyć dawkę o połowę na pewien czas (do następnego krwawienia miesięcznego). Jeśli organizm ma się z czego oczyszczać, to się oczyszcza. Zdrowemu organizmowi nie jest potrzebne tak obfite krwawienie. Dopóki więc jest to pojedynczy przypadek, nie ma się czym martwić.
Na przyszłość proszę nie kierować tego samego pytania do różnych adresatów na raz.
Zapisane
Piotrb111
*


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
MO: 2007-03-06
Wiedza:
Wiadomości: 570

« Odpowiedz #2 : 12-11-2007, 09:52 »

Wiem, że nie kierowałaś pytania do facetów, ale mam żonę więc stykam się z historiami oczyszczania dróg rodnych kobiet. Żebyś nie przestraszyła się, jak oprócz krwotoku będziesz miała inne ciekawostki w stylu zielonych upławów, swędzenia, białych upławów takich coś w rodzaju sera. W takich przypadkach stosuj tamponowanie i okłady opisane przez Mistrza w jego książce. Pomaga ulżyć swędzeniom i szybciej oczyścić organizm a dokładnie drogi rodne.
Zapisane
Evaa8
***


Offline Offline

Płeć: Kobieta
MO: 01-04-2004
Skąd: S.W.
Wiadomości: 315

« Odpowiedz #3 : 12-11-2007, 12:28 »

Moje gratulacje Piotr ! - widac, ze wspolnie dazycie do celu - a to wazne ! To normalne, ze sa rozne objawy i problemy- ale nie kazdy facet (oprocz naszych Nauczycieli) - umialby tak "fachowo" i  bezposrednio zareagowac.
Zapisane

evaa
"Wiedza jest skarbem, który możemy wszędzie ze sobą zabrać".
Piotrb111
*


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
MO: 2007-03-06
Wiedza:
Wiadomości: 570

« Odpowiedz #4 : 12-11-2007, 12:43 »

Dziękuję za uznanie. Zapomniałem dodać podobno na początku tamponowanie boli, nie jest to ból mocny, ale taki drętwy, zwykle po 3 , 4 tamponie ustępuję.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Design by jpacs29 | Mapa strony
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!