II Poland Pharma Commerce Forum
Sales & Marketing Strategic Performance Management – jak maksymalizować ROI w nowych warunkach rynkowych
Download brochure
IntroductionProgramSpeakersPartnersRegistrationHotel
Strategiczne Forum Prezesów, Członków Zarządu i Managerów branży farmaceutycznej – sprawdzona formuła: Praktycy dla Praktyków
Rewolucja w branży farmaceutycznej – jak maksymalizować ROI w nowych realiach rynkowych – opinie Prezesów: AstraZeneca Pharma, Teva Pharmaceuticals, Egis, Neuca, Abbott Laboratories, Walmark
Sales & Marketing Excellence – Novartis, Polpharma, Świat Zdrowia
Nowelizacja prawa farmaceutycznego i jej implikacje dla strategii marketingowo – sprzedażowej firmy
Wprowadzenie
Nowelizacja prawa farmaceutycznego przynosi wiele rewolucyjnych zmian dla branży, które znajdą swoje odzwierciedlenie nie tylko w redefinicji strategii konkurowania na rynku, ale też będą implementowane w strukturach i konkretnych działaniach sprzedażowych i marketingowych firm farmaceutycznych.
Poszukiwanie nowej struktury firmy, adekwatnej do wymagań które stawia przed firmami ustawa refundacyjna oraz nowych narzędzi i rozwiązań w obszarach: Customer Intelligence, całej sprzedaży i komunikacji marketingowej to dziś konieczność. Team sprzedażowy musi być nie tylko perfekcyjny, ale wyposażony w najnowocześniejsze narzędzia e-detailingowe przykuwające uwagę lekarza czy farmaceuty.
Również implementacja komplementarnych do wizyt modeli dotarcia do lekarza, farmaceuty i pacjenta, w tym przede wszystkim e-marketing i szyty na miarę, oparty o CRM marketing bezpośredni, staje się koniecznością. Podczas strategicznego spotkania branży farmaceutycznej przedsta-wione zostaną nie tylko autorskie recepty Prezesów i Dyrektorów najważniejszych firm farmaceutycznych na dzisiejsze troski, ale też eksperci rynku pokażą jak zamienić dzisiejsze wyzwania dla branży w sukces na rynku.
Aleksandra Schoen-Żmijowa
Project Manager
TYLKO U NAS
Podczas strategicznego Forum Ekspertów – Praktyków branży Farmaceutycznej:
Prelegenci: 16 Prezesów, Dyrektorów Generalnych i Członków Zarządu oraz Ekspertów Branży. Sprawdzona formuła: Praktycy dla Praktyków
Tematy: wyłonione podczas dogłębnego researchu – to od Państwa wiemy o najgorętszych kwestiach
Formuła: prelekcje w formie case study i dyskusje panelowe oraz przerwy gwarantują nie tylko unikalną możliwość zdobycia konkretnej, przetestowanej wiedzy, ale też umożliwiają networking – zrobimy wszystko by mogli Państwo spotkać się z najważniejszymi osobami w branży
Opinie o poprzedniej edycji Forum:
„Interesująca konferencja stanowiąca skuteczną platformę wymiany doświadczeń oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Tematyka wykładów zróżnicowana i odnosząca się do aktualnych problemów rynkowych oraz praktycznych aspektów działalności na polskim rynku farmaceutycznym. Zróżnicowany panel wykładowców obejmujący przedstawicieli wszystkich istotnych środowisk: hurtowo- farmaceutycznego, firm farmaceutycznych i firm doradczych. Bardzo dobra organizacja logistyczna.”
Wojciech Raczyński
Dyrektor Jednostki Biznesowej, Onkologia, Egis
„Konferencję oceniam bardzo wysoko zarówno pod względem stricte organizacyjnym ale przede wszystkim merytorycznym. Rzadko się zdarza,
aby na rynku szkoleniowym została zorganizowana konferencja, która tak trafnie dociera do potrzeb biznesu farmaceutycznego, omawia
najbardziej gorące tematy…Grono eksperckie znakomite, najlepsi z najlepszych!”
Agnieszka Rogulska
b.Starszy Kierownik Produktu, Teva Pharmaceuticals
„Naprawdę jestem zadowolony z poziomu merytorycznego imprezy, gdyż w Polsce niezbyt często trafiają się konferencje adresowane dla branży farmaceutycznej, gdzie prelegentami są praktycy piastujący naprawdę odpowiedzialne stanowiska – tym większe brawa dla organizatora, czyli firmy Blue Business Media.”
Mirek Połyniak
Prezes, Open4net
UBIEGŁOROCZNE FORUM ZGROMADZIŁO:
Prezesi, Dyrektorzy Generalni, Członkowie Zarządu 19%
Dyrektorzy i Menadżerowie Unitów oraz Sprzedaży i Marketingu 55%
Dyrektorzy Działów Wsparcia Marketingu i Sprzedaży 12%
Category, Product and Brand Menadżerowie 10%
Inne stanowiska 4%
Zapraszamy do udziału w Forum!
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
tel. +48 12 350 54 24, fax +48 12 350 54 01
aleksandra.schoen@bluebusinessmedia.com ZAPRASZAMY do współpracy w zakresie sponsoringu
Anna Szczurek, Business Development Manager
tel.: +12 350 54 52, fax: +12 350 54 01
anna.szczurek@bluebusinessmedia.com