Niemedyczne forum zdrowia
26-02-2020, 21:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Sklep Biosłone --> wejdź
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: II Poland Pharma Commerce Forum  (Przeczytany 2970 razy)
Laokoon
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
MO: 01-08-2008, z przerwami
Wiedza:
Skąd: pomorskie
Wiadomości: 2.510

« : 25-05-2011, 17:41 »

Cytat
II Poland Pharma Commerce Forum


Sales & Marketing Strategic Performance Management – jak maksymalizować ROI w nowych warunkach rynkowych

Download brochure
IntroductionProgramSpeakersPartnersRegistrationHotel


Strategiczne Forum Prezesów, Członków Zarządu i Managerów branży farmaceutycznej – sprawdzona formuła: Praktycy dla Praktyków
Rewolucja w branży farmaceutycznej – jak maksymalizować ROI w nowych realiach rynkowych – opinie Prezesów: AstraZeneca Pharma, Teva Pharmaceuticals, Egis, Neuca, Abbott Laboratories, Walmark
Sales & Marketing Excellence –  Novartis, Polpharma, Świat Zdrowia
Nowelizacja prawa farmaceutycznego i jej implikacje dla strategii marketingowo – sprzedażowej firmy
 
Wprowadzenie
 
Nowelizacja prawa farmaceutycznego przynosi wiele rewolucyjnych zmian dla branży, które znajdą swoje odzwierciedlenie nie tylko w redefinicji strategii konkurowania na rynku, ale też będą implementowane w strukturach i konkretnych działaniach sprzedażowych i marketingowych firm farmaceutycznych.

Poszukiwanie nowej struktury firmy, adekwatnej do wymagań które stawia przed firmami ustawa refundacyjna oraz nowych narzędzi i rozwiązań w obszarach: Customer Intelligence, całej sprzedaży i komunikacji marketingowej to dziś konieczność. Team sprzedażowy musi być nie tylko perfekcyjny, ale wyposażony w najnowocześniejsze narzędzia e-detailingowe przykuwające uwagę lekarza czy farmaceuty.

Również implementacja komplementarnych do wizyt modeli dotarcia do lekarza, farmaceuty i pacjenta, w tym przede wszystkim e-marketing i szyty na miarę, oparty o CRM marketing bezpośredni, staje się koniecznością. Podczas strategicznego spotkania branży farmaceutycznej przedsta-wione zostaną nie tylko autorskie recepty Prezesów i Dyrektorów najważniejszych firm farmaceutycznych na dzisiejsze troski, ale też eksperci rynku pokażą jak zamienić dzisiejsze wyzwania dla branży w sukces na rynku.
 
Aleksandra Schoen-Żmijowa
Project Manager
 
 
TYLKO U NAS
Podczas strategicznego Forum Ekspertów – Praktyków branży Farmaceutycznej:
Prelegenci: 16 Prezesów, Dyrektorów Generalnych i Członków Zarządu oraz Ekspertów Branży. Sprawdzona formuła: Praktycy dla Praktyków
Tematy: wyłonione podczas dogłębnego researchu – to od Państwa  wiemy o najgorętszych kwestiach
Formuła: prelekcje w formie case study i dyskusje panelowe oraz przerwy gwarantują nie tylko unikalną możliwość zdobycia konkretnej, przetestowanej wiedzy, ale też umożliwiają networking – zrobimy wszystko by mogli Państwo spotkać się z najważniejszymi osobami w branży
 
 
Opinie o poprzedniej edycji Forum:
 „Interesująca konferencja stanowiąca skuteczną platformę wymiany doświadczeń oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Tematyka wykładów zróżnicowana i odnosząca się do aktualnych problemów rynkowych oraz praktycznych aspektów działalności na polskim rynku farmaceutycznym. Zróżnicowany panel wykładowców obejmujący przedstawicieli wszystkich istotnych środowisk: hurtowo- farmaceutycznego, firm farmaceutycznych i firm doradczych. Bardzo dobra organizacja logistyczna.”
 
Wojciech Raczyński
Dyrektor Jednostki Biznesowej, Onkologia, Egis
„Konferencję oceniam bardzo wysoko zarówno pod względem stricte organizacyjnym ale przede wszystkim merytorycznym. Rzadko się zdarza,
aby na rynku szkoleniowym została zorganizowana konferencja, która tak trafnie dociera do potrzeb biznesu farmaceutycznego, omawia
najbardziej gorące tematy…Grono eksperckie znakomite, najlepsi z najlepszych!”
 
Agnieszka Rogulska
b.Starszy Kierownik Produktu,  Teva Pharmaceuticals
„Naprawdę jestem zadowolony z poziomu merytorycznego imprezy, gdyż w Polsce niezbyt często trafiają się konferencje adresowane dla branży farmaceutycznej, gdzie prelegentami są praktycy piastujący naprawdę odpowiedzialne stanowiska – tym większe brawa dla organizatora, czyli firmy Blue Business Media.”
 
Mirek Połyniak
Prezes, Open4net
 
UBIEGŁOROCZNE FORUM ZGROMADZIŁO:
Prezesi, Dyrektorzy Generalni, Członkowie Zarządu     19%
Dyrektorzy i Menadżerowie Unitów oraz Sprzedaży i Marketingu     55%
Dyrektorzy Działów Wsparcia Marketingu i Sprzedaży     12%
Category, Product and Brand Menadżerowie      10%
Inne stanowiska     4%
 
Zapraszamy do udziału w Forum!


Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
tel. +48 12 350 54 24, fax +48 12 350 54 01
aleksandra.schoen@bluebusinessmedia.com
 
 
ZAPRASZAMY do współpracy w zakresie sponsoringu

Anna Szczurek, Business Development Manager
tel.: +12 350 54 52, fax: +12 350 54 01
anna.szczurek@bluebusinessmedia.com
Zapisane
eljot
« Odpowiedz #1 : 26-05-2011, 09:35 »

"Również implementacja komplementarnych do wizyt modeli dotarcia do lekarza, farmaceuty i pacjenta, w tym przede wszystkim e-marketing i szyty na miarę, oparty o CRM marketing bezpośredni, staje się koniecznością."

No, to już szyją ładne buty. A ten "beta-bloker" jeszcze nie wie, że będzie w tych butach chodził. Myśli, że będzie lekarzem, a tu taaakie buty - przedstawiciela handlowego, popularnie zwanego sprzedawcy lub sprzedawczyka.  bash
« Ostatnia zmiana: 26-05-2011, 09:38 wysłane przez Eljot » Zapisane
JohnnyW
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 34
MO: 11.02.2011
Skąd: Oświęcim
Wiadomości: 38

« Odpowiedz #2 : 27-05-2011, 09:01 »

Oni nawet nie próbują się z tym kryć, że to tylko biznes, gdzie na zdrowie nie ma ani czasu ani pieniędzy.

"Tylko małe sekrety muszą być strzeżone. Wielkie trzymane są w sekrecie dzięk niedowierzaniu opinii publicznej." - Marshall McLuhan.

Tu jest problem z reformowaniem pajacjentów. We łbach im się nie pomieści, że jeden z największych "faktów" w ich życiu, czyli sens i potrzeba istnienia Służby Zdrowia i przemysłu trucicielskiego to równocześnie jeden z największych szfindli na tej planecie. Przecież tak wielka tajemnica na pewno wyszłaby na jaw. Tak, problem w tym, że oni się z tym już nawet nie kryją, bo społeczeństwo jest "wyprane" od pokoleń...
Zapisane
Laokoon
***


Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
MO: 01-08-2008, z przerwami
Wiedza:
Skąd: pomorskie
Wiadomości: 2.510

« Odpowiedz #3 : 27-05-2011, 09:35 »

Otóż to. Widać dokładnie w jakiej "cywilizacji" żyjemy - zjadającej własny ogon.

Z pacjentami, ogólnie z ludźmi problem polega na tym że nie chcą brać odpowiedzialności, która często jest trudna.
Ogólnie wszyscy mają upodobanie do łatwizny. Nie napracować się ale żyć wygodnie.
I w kategoriach duchowych to jest kara

A w rzeczywistości przejawia się to na wiele różnych sposobów i dotyczy każdej dziedziny życia.

Kiedyś,  co ciekawe, pamiętam używano słowa "pacjent" w prozaicznych sytuacjach zupełnie bez związku z tematem medycyny, na określenia osoby problematycznej, trudnej.
« Ostatnia zmiana: 27-05-2011, 09:39 wysłane przez Laokoon » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Design by jpacs29 | Mapa strony
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!