Niemedyczne forum zdrowia
04-06-2020, 01:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czwarty tom "Zdrowia na własne życzenie" --> kliknij
 
   Strona główna   Pomoc Regulamin Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sinupret - czy to objawy oczyszczania?  (Przeczytany 4780 razy)
Joanna
***

Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiek: 38
MO: 20 XI 2010r
Skąd: Marki
Wiadomości: 74

« : 13-06-2011, 19:31 »

Na forum był polecany (nie pamiętam przez kogo) Sinupret na oczyszczenie zatok. Zawsze miałam problemy z zatokami, pulsujące bóle głowy, zatkany nos, zapach ropy, wyraźne uczucie, że "siedzi coś" w zatokach. Alocitem zakraplam nos od 3 miesięcy i płuczę jamę ustną alocitem, czasami inhalacje z inhalolu. Ponieważ nie było widać żadnej poprawy, postanowiłam zastosować Sinupret. Stosowałam 3 razy dziennie po 50 kropli. 4 dnia wieczorem pojawiły się objawy jak przy grypie. Ogólne łamanie w kościach, najbardziej w odcinku krzyżowym, zupełny brak siły, uczucie zimna, dreszcze, temperatura 35 C (od ok. 4 miesięcy moja stała temp. to 36,2 C). Rano pojawiła się bardzo wodnista biegunka, bez bólu brzucha. Temperatura bez zmian. Po południu siły wróciły, łamanie ustąpiło, pozostała tylko biegunka. Żadnego kataru, kaszlu, wyższej temperatury (lek na razie odstawiłam).
Czy to mogły być objawy oczyszczania, czy skutki uboczne stosowania leku - w ulotce jest napisane, że mogą wystąpić zaburzenie żołądkowo-jelitowe. Czy powinnam kontynuować stosowanie Sinupretu w zmniejszonej dawce, czy to sygnał, że po prostu mi on nie służy?
« Ostatnia zmiana: 14-06-2011, 00:04 wysłane przez Solan » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Design by jpacs29 | Mapa strony
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!